Fernando Albericio, España. Ph. D. en Ciencias Químicas, Universidad de Barcelona. Investigador principal del Instituto de Investigación Biomédica de Barcelona (IRB Barcelona) y catedrático de química orgánica de la Universidad de Barcelona (UB).

Alfonso Castro, USA. Ph. D. in Mathematics University of Cincinnati. Professor of Mathematics, Department of Mathematics Harvey Mudd College.

CvLac

Juan José Ibañez Marti, España. Ph. D. en Ciencias Biológicas y Científico Titular del Centro de Investigaciones sobre Desertificación (CSIC-Universidad de Valencia)

CV

Zbigniew Jarozsewicz, Polonia. Ph. D. en Física del Institute of Physics of Warsaw University of Technology. Profesor del Instituto de Óptica Aplicada de Varsovia.

Luis Raúl Pericchi Guerra, Puerto Rico. Ph. D. University of London, Imperial College, Department of Mathematics (Mathematical Statistics). Director Center of Biostatistics and Bioinformatics.

CV

Michael Seeger, Chile. Ph. D. Instituto Gesellschaft für Biotechnologische Forschung en Braunschweig, Alemania. Profesor Titular de la Universidad Técnica Federico Santa María en Valparaíso.

Luciano Alberto Ángel Toro, Colombia. Ph. D. Ciencias Exactas - Física, Universidad Nacional de La Plata, Argentina. Profesor Titular Universidad EAFIT.  Correo Electrónico:

Román Castañeda Sepúlveda, Colombia.  Ph. D.  en Ciencias Naturales, Technische Universitat Berlín. Profesor Titular Escuela de Física, Facultad de Ciencias.

CvLac